Gekeuvel en overvolle glazen

Er was eens een Pauline die overduidelijk haar plekje op Het Grote Gevaarlijke Internet moest dipsen. Waarom? Veel ideeën, schrijfsels, design, verhalen, foto's, fascinaties, plannetjes en vreemde woordgrappen om te delen met de wereld.

Bij deze heet ik je dus harte welkom. Het wordt hier een groot feest (met varkentjes met van die hoedjes, weet je wel) en hier een daar een beetje een serieuze beestenboel als ik filosofisch gedachtegoed of een verschrikkelijk goed boek met jullie wil delen.
Of erger nog: mijn visie op de wereldpolitiek. Serieus? Ja. Maar dat gaat als het goed is de uitzondering op de regel worden, want als ik me teveel verdiep in het politiek gemierenneuk (sorry) en gekeuvel op deze aardbol, dan word ik boos omdat ik vind dat iedereen bloempjes aan elkaar hoort uit te delen, elkaar hoort te knuffelen en heel erg veel van elkaar hoort te houden in plaats van het elkaar zo intens moeilijk te maken soms. Hier spreekt de idealistische hippie in mij. 


Juist. Hoofdlijn op The Gapeseed gaat toch wel heel overduidelijk mijn chaotische, ongefocusde en help-alles-is-boeiend-wat-nu levensinstelling worden. Ook ben ik optimist in de vorm van 'een glas is niet halfvol of halfleeg, het is verdomme altijd helemaal vol en het liefst ligt er ook nog een deel op de tafel want dat kan gewoon'.

Nog meer Hoog-Irrelevante en daarom juist Immens-Belangrijke informatie om te weten:
Ik ben geboren als ginger en langszaam afgedwaald naar blondine.
Ik streef een plekje na in de NRC Next. En dan niet in de vorm van; "Pauline W. heeft die en die vermoord" maar meer in de vorm van een artikel over kunst of design of schrijven of alles tegenlijkertijd.
Mijn hond Freggle is Spaans en heeft geen staart.
Ik droom wekelijks dat mijn tanden uitvallen maar dat is nog niet gebeurd gelukkig.
Ik zit op de Design Academy.
Ik ben 19 jaar en geboren in Nijmegen.
Ik ben een meisje (hoewel dat heel misschien al wel af te leiden was uit mijn naam).
Ik bedenk graag mijn eigen woorden want het woordenboek heeft ongelijk.

Dat staat jullie dus te wachten. Veel plezier, dames, heren, koekeperen.


You may also like

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.